چطور درآمد ادمین اینستاگرام را با افزایش فالوور بهبود دهیم؟2023-11-13

تکنیک تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام حرفه ای و پردرآمد همیار وب

این کار باعث می‌شود مخاطبان هدف خود را بیشتر بشناسید و به سلایق و علایق آن‌ها پی ببرید. وقتی با سلایق مخاطبان خود آشنا شدید، سعی کنید محتواهای خود را به سمتی ببرید که برای مخاطبان، جذاب و مفید باشد و آن‌ها را به تعامل وادار کند. مردم همیشه دوست دارند که با پشت‌صحنه یا فضای واقعی کسب‌وکارها آشنا شوند؛ برای این کار، هیچ‌چیز به اندازه ویدیوهای لایو نمی‌تواند مفید باشد.

این ادمین ها به اندازه ای توانایی دارند که می توانند مدیریت یک پیج بزرگ را بر عهده بگیرند. از آن گذشته اطلاعات زیادی در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین دارند و می توانند در این زمینه نیز به کارفرما کمک کنند. در واقع این ادمین ها برای کسب چنین درآمدی از اینستاگرام باید از دانش بالایی در دیجیتال مارکتنیگ برخوردار باشند. گاهی اوقات ادمین یک کسب و کار کوچک را پیش می برد و واضح است که به دلیل محدودیت درآمدکارفرما، ادمین اینستاگرام نیز حقوق محدودی را دریافت می کند. اکنون تصور کنید با یک مجموعه بزرگ همکاری دارید، در این صورت هیچ محدودیتی برای حقوق شما وجود ندارد و بر اساس مهارت و وظایفتان مشخص می شود.

یک ادمین خوب زمانی را برای انتشار محتوا در نظر می گیرد که بتواند بیشترین بازدید را داشته باشد. حتما برای انتخاب زمان مناسب انتشار پست و استوری باید نوع مخاطب هدف در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمندان هستند باید زمانی پست و استوری را منتشر کنید که کارمندان بتوانند آنها را مشاهده کنند.

اطمینان حاصل کنید که لینک حساب اینستاگرام خود را در وب‌سایت‌ کسب‌وکارتان، در امضای ایمیل و در خبرنامه‌های آنلاین قرار می‌دهید. این لینک لازم نیست طولانی و بزرگ باشد و برای مثال می‌توانید به سراغ سرویس‌های کوتاه کردن لینک یا آیکن‌های حاوی لینک بروید. اگر مشغول به تبلیغ کردن حساب اینستاگرام جدیدتان شدید، ارسال یک ایمیل همگانی که برخی از زیباترین پست‌ها را به نمایش می‌گذارد هم راهی سریع برای به دست آوردن چند فالوور خواهد بود. با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید محتوای درست را تولید کرده و به جذب افرادی بپردازید که بیشترین هم‌سویی را با قشر هدف شما دارند. از سوی دیگر، می‌توانید روی نیازهای مخاطبان خود متمرکز باشید و به صورت مداوم به تولید محتوایی بپردازید که آن‌ها را مجذوب و علاقه‌مند به دنبال کردن هرچه بیشتر حساب نگه می‌دارد.

یادگیری تولید محتوا با موبایل در این زمینه می تواند کمک بسیاری به شما کند به دلیل اینکه دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت نخواهید بود. کسب برخی از مهارت ها می تواند به افزایش درآمد ادمین اینستاگرام کمک بسیاری کند. ادمین باید مهارت های کپشن نویسی را بلد باشد و از آن به نفع پیج استفاده کند. نوشتن کپشن های خلاقانه کاربران را جذب می کند و می تواند تاثیر فوق العاده ای روی آنها بگذارد. محتوایی که برای اینستاگرام تولید می شود باید جذاب و سرگرم کننده باشد. یک ادمین خوب باید با ابزارهای تولید محتوا آشنا باشد تا بتواند از آنها برای تولید یک محتوای منحصر به فرد استفاده کند.

    {
  • این کار بیشتر بر پایه ارائه محتوای ارزشمند و تعامل واقعی با مخاطبان استوار است.
  • |}
  • همانطور که می‌بینید بیشتر این روش‌ها به تعداد فالوور شما بستگی دارند.
  • در این صورت، وقتی سایر افراد به پیج شما می‌آیند و پیجتان را بررسی می‌کنند، به راحتی می‌توانند به اعتبار فراوان پیج شما پی ببرند.
  • {
  • بسیاری از افراد حتی از استوری فقط وقتی استفاده می‌کنند که می‌خواهند اطلاعاتی جدید را از خود یا فعالیت‌شان به مخاطبان بدهند.
  • |}{
  • البته نیازی نیست حتماً با اینفلوئنسرهای خیلی مشهور همکاری کنید تا دیده شوید و فالوور جذب کنید.
  • |}
  • صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید.

پیشتر گفتیم که محتوای فیزیکی و آفلاین هم شانسی برای تبلیغ کردن حساب اینستاگرام به حساب می‌آید. در همین راستا، Nametag اینستاگرام را می‌توان روی محتوای آفلاین مانند بسته‌بندی‌های محصولات، سربرگ‌های اداری و موارد مشابه چاپ کرد. در صورتی که می‌خواهید یک برند شخصی داشته باشید، سعی کنید از یک تصویر رسمی و منحصر به فرد استفاده کنید یا لوگوی مربوط به برند شخصی خود را قرار دهید. در صورتی که کسب و کار دارید هم می‌توانید لوگوی مربوط به کسب و کار خود را به عنوان پروفایل انتخاب کنید. او تنها به افزایش فالوور اکتفا نمی‌کند؛ بلکه با طراحی پروفایلی یکپارچه و استراتژی محتوایی منسجم، هویت منحصر به‌ فردی برای برند می‌سازد که در ذهن مخاطبان باقی بماند.

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ادمین پیج اینستاگرام برای افرادی که به دنبال درآمدی تا حداکثر ۱۰ میلیون هستند مناسب است. با توجه به اینکه اگر حرفه‌ای نباشید و با ابزارهای طراحی آشنایی کامل پیدا نکنید، سخت است تا بتوانید یک پیج خوب را مدیریت کنید تا درآمد بالا به دست بیاورید. یکی از مهارت هایی که برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بلد باشید داشتن استراتژی های تبلیغاتی است. برخی از ادمین ها به بهترین شکل می توانند با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند و به آنها سفارش تبلیغات بدهند.

پس اگر در استوری شما مطالب جالب یا مفیدی پیدا کند، احتمالا شما را دنبال می‌کند. اما اگر استوری شما کیفیت زیادی نداشته باشد یا اصلا استوریی نداشته باشید، جذابیت پیجتان از دست می‌رود. نهایتا کاربر یک نگاه اجمالی به پست‌های شما می‌اندازد و اگر در آن‌ها هم چیزی توجهش را جلب نکند، پیج اینستاگرام شما را ترک می‌کند. همینطور که به جستجو برای هشتگ‌های مرتبط با حوزه خود مشغول می‌شوید، برخی از این اکانت‌ها را خواهید یافت.

استفاده از تکنیک‌های SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) می‌تواند به دیده‌شدن بهتر پیج شما کمک کند. با بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام خود و استفاده از کلمات کلیدی مناسب در بیوگرافی و هشتگ‌ها، می‌توانید پیج خود را برای جستجوهای مرتبط در اینستاگرام بیشتر نمایان کنید. همچنین، اطمینان از این‌که محتوای شما با کیفیت و جذاب است، به جذب فالوورهای جدید و افزایش نرخ تعامل کمک می‌کند. افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام برای بسیاری از کاربران و برندها اهمیت ویژه‌ای دارد. یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از افرادی که تازه وارد اینستاگرام می‌شوند، خرید فالوور فیک است است. خرید تعداد زیادی دنبال‌کننده، هیچ منفعتی برای شما ندارد و علاوه بر هدر رفتن پول، با کاهش نرخ تعامل مخاطبان به عملکرد پیج نیز ضربه می‌زند.

چند نفر از ما این سرمایه را داریم؟ تازه با این همه سرمایه، چه تضمینی برای موفقیت است؟ پس بهترین راه، کم هزینه‌ترین راه است. چرا می‌گوییم کم هزینه‌تر؟ چون ما اینجا ۱۳ تا از روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که همه می‌توانند با سرمایه کم انجام دهند. دقت کنید، برای موفقیت در جذب فالوور و جلوگیری از مشکلات احتمالی، باید به پاک‌سازی فالوورهای فیک توجه داشته باشید. برای آشنایی با روش‌های مقابله با فالوورهای فیک، به مقاله چگونه از فالوورهای فیک در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟ مراجعه کنید. چطور ادمین اینستاگرام شویم؟با یادگیری مهارت ‌هایی همچون تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، طراحی گرافیکی و تحلیل داده ‌ها می ‌توانید به یک ادمین موفق تبدیل شوید.

همچنین می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید که محتوای شما را در پیج خود منتشر کنند. در عوض شما هم می‌توانید هدایایی برای مخاطبان خود در نظر بگیرید یا یک قرعه کشی عالی برگزار کنید. در صورتی که می‌خواهید با افزایش فالوور با کیفیت اینستاگرام به یک برند معروف تبدیل شوید، سعی کنید یک هشتگ با نام برند یا شعار خودتان انتخاب کنید و برای آن هشتگ بازاریابی کنید. کاری کنید که آن هشتگ به نمادی برای شما و محتوای اینستاگرامی شما تبدیل شود. توجه داشته باشید که باید این برند را در سایر رسانه‌های اجتماعی خودتان هم نشر دهید تا کاربران با هشتگ شما آشنا شوند.

نکات بالا می‌تواند به شما کمک کند تا به فالوورهای بیشتری دست یابید و صفحه اینستاگرام و کسب‌وکار خود را پرورش دهید. فهمیدن اینکه چطور در اینستاگرام فالوورهای واقعی بیشتری بگیریم به معنای جذب مخاطبان است. و یکی از بهترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، نظردهی در پست‌های آن‌ها و انتشار مجدد آن‌هاست.

در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. اگر یک فروشگاه موبایل دارید، هدیه‌ای مثل یک موبایل، هندزفری یا گجت هوشمند انتخاب مناسبی است. اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم می‌کند. در دنیای اینستاگرام نبایدهایی نیز وجود دارد که رعایت آن‌ها، می‌تواند به افزایش سریع دنبال‌کننده‌ها کمک کند.

در صورتی که می‌خواهید در اینستاگرام بازاریابی کنید، لازم است تا یکی از استراتژی‌ها و اهداف مهم خود را افزایش تعداد فالوورها قرار دهید. خیلی از متخصصان و کارشناسان اینستاگرام معمولاً می‌گویند جذب فالوور کار سختی است ولی راهکارهایی که در ادامه مطرح می‌شود، می‌تواند فالوورهای شما را به شدت افزایش دهد. این چنین راهیابی به اکسپلور بسیار راحت‌تر شده و پست شما به راحتی به طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف نشان داده می‌شود.

پس با توجه به این نکته می‌توانیم بگوییم که ریلز می‌تواند علاوه‌ بر فالوورهای خودتان، توجه افراد دیگر را نیز به صفحه شما جلب کند. آشنایی با الگوریتم اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را برای جذب مخاطبان بیشتر بهینه کنید. الگوریتم اینستاگرام به تعاملات و ارتباط‌های اخیر کاربران توجه می‌کند، بنابراین استراتژی‌های ایجاد تعامل مؤثر و به موقع اهمیت دارند.

در نتیجه لازم است برای تولید محتوا در اینستاگرام، استراتژی خاص و منحصربه‌فردی داشته باشید. اگر اینستاگرام بفهمد که فالوور فیک جذب کرده‌اید، امتیاز منفی می‌گیرید. در این صورت ریلزها و محتواهایی که منتشر می‌کنید کمتر به فالوورهای واقعی نمایش داده می‌شود که نتیجه، افت رشد تعداد فالوورهاست.

برای جذب فالوورهای جدید به‌طور ارگانیک، داشتن یک برنامه منظم برای انتشار محتوا بسیار مهم است. وقتی محتوای شما به‌طور منظم و باکیفیت منتشر شود، کاربران بیشتر تمایل پیدا می‌کنند که پیج شما را دنبال کنند و به‌طور منظم به آن سر بزنند. برنامه‌ریزی دقیق برای زمان‌بندی پست‌ها و تنوع در نوع محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا تعاملات بیشتری داشته باشید و فالوورهای جدیدی جذب کنید. افزایش فالوور به‌طور ارگانیک یعنی جذب دنبال‌کننده‌های جدید بدون استفاده از روش‌های پولی. این کار بیشتر بر پایه ارائه محتوای ارزشمند و تعامل واقعی با مخاطبان استوار است. بیایید به چند استراتژی کلیدی که می‌تواند به شما کمک کند فالوورهای جدیدی به‌طور طبیعی جذب کنید، نگاهی بیندازیم.

توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه کپشن‌ اینستاگرام جذاب بنویسیم را که در این رابطه در بخش آموزش وبلاگ ما قرار دارد بخوانید. اگر واقعا قصد دارید تا به یک ادمین حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم 5 تکنیک جذاب زیر را بکار بگیرید تا بهره آن را در کمترین زمان بدست آورید. همچنین می‌توانید کامنت‌هایی که در مورد محصولات یا خدمات شما نوشته شده است را پین کنید تا سایر مخاطبان بتوانند این سوالات را ببینند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بنابراین بهتر است به سراغ ابزارهای تحلیلی گوناگون رفته و براساس تعاملات پیشین، میزان بازدیدها و ترافیک، بهترین زمان‌ها را انتخاب کنید. اینستاگرام بهترین پلتفرم ممکن برای استفاده از ویدیوهای لایو و لایو استریم به حساب می‌آید، ترندی که روز به روز در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر می‌شود. اگر کسب‌وکار شما یک فروشگاه فیزیکی دارد، حتما آن را تگ کنید و از مشتریان هم بخواهید که دست به کاری مشابه بزنند. سپس کاربران می‌توانند روی آن لوکیشن کلیک کرده و تمام تصاویر و استوری‌های مربوط به فروشگاه، رستوران یا دفتر کار شما را ببینند. به این ترتیب برند و حساب کاربری شما هر دو مقابل چشم‌های بیشتری قرار خواهند گرفت.

مردم عاشق اشتراک‌گذاری یک تصویر خوش‌رنگ‌ولعاب یا یک اینفوگرافی پرجزییات هستند. اگر یک نفر پست‌های اینستاگرامی شما را درون بلاگ خود قرار دهد، در معرض دید انبوهی از مخاطبان تازه و فالوورهای بالقوه قرار می‌گیرید. در ادامه مقاله به ۳۲ روش گوناگونی می‌پردازیم که به شکلی تضمین‌شده و قطعی، افزایش فالوور اینستاگرام را به همراه خواهند داشت. استوری ها یکی از بهترین ابزارها برای تعامل با مخاطبان هستند و اگر به‌موقع و به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نتیجه‌ای فوق‌العاده داشته باشند. نیازی نیست که یک استوری خیلی جذاب یا گرافیکی باشد؛ در عوض از استوری ها می‌توان برای تعامل با مخاطبان یا صحبت در مورد محصولات استفاده کرد.

به عنوان مثال می‌توانید افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش محصولات و خدمات و افزایش ترافیک وب‌سایت را بیان کنید. باید تمام گام‌های شما هدفمند باشد تا ذهن مخاطب مغشوش و مشوش نشود و در یک مسیر مشخص حرکت کند. یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ ای می‌تواند میان تیم‌ های تولید محتوا، تبلیغات و روابط عمومی هماهنگی ایجاد کند. او به عنوان یک پل ارتباطی، عملکرد بخش‌های مختلف را هم‌ افزا می‌کند. درست است که برای افزایش فالوور اینستاگرام ترفندها و راهکارهای زیادی وجود دارد، اما اگر بخواهیم در یک کلام ساده ترین روش افزایش فالوور را معرفی کنیم باید بگوییم که در پیج خود فعال باشید.

اگر تلاش خود را بیشتر کنید، می توانید حتی 2 پیج را به صورت همزمان تحت نظر داشته باشید و درآمد دو برابری از طریق ادمین شدن پیج به دست بیاورید. برای اینکه متوجه شویم یک ادمین در ماه چقدر درآمد از اینستاگرام دارد، ابتدا باید ببینیم که پیجی که می‌خواهد در آن فعالیت کند، چقدر فالوور واقعی دارد. اگر یک پیج فالوور واقعی زیادی داشته باشد، صاحب پیج حاضر است درآمد بیشتری به ادمین پرداخت کند. پس باید سراغ پیچ هایی بروید و مدیریت آنها را به دست بگیرید که مخاطبان بالاتری دارند. اگر به‌دنبال یک منبع معتبر برای انتخاب بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌گردید، می‌توانید از لیست اینفلوئنسرهای جریان استفاده کنید.

عکاسی و فیلمبرداری، ادیت و تدوین و تولید بنرهای گرافیکی مهارت هایی هستند که این ادمین ها دارند. این ادمین ها عموما به فتوشاپ و نرم افزارهای ادیت موبایل کاملا مسلط هستند. با تگ کردن موقعیت مکانی خود در محتوا یا استوری‌های خود، افرادی که آن مکان را جستجو می‌کنند می‌توانند با محتوای شما روبرو شوند.

ایجاد هویت دیجیتال منحصر به‌ فرد برای برند

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. با استفاده از این دوره‌ها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف می‌شوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. برای ایده گرفتن می‌توانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. بررسی مداوم آمار ها و آنالیز پیج به شما این امکان را می ‌دهد تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و استراتژی ‌های خود را بهینه‌سازی کنید. با استفاده از خدمات فالوور پسند، لایک پست های خود را متناسب با تعداد فالوور می توانید افزایش دهید.

فالوورهای زیاد یعنی دسترسی به بازار بزرگ‌تر و فرصت‌های بیشتر برای جذب مشتریان جدید. برندها با فالوورهای زیاد می‌توانند تبلیغات مؤثرتری داشته باشند و نام تجاری خود را بهتر معرفی کنند. همچنین، برای افراد و اینفلوئنسرها، تعداد بالای فالوور می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای همکاری با برندها و کسب درآمد از طریق تبلیغات فراهم کند. اگر به دنبال نحوه جذب فالوور در اینستاگرام از طریق تبلیغات هستید، به سراغ اینفلوئنسرها و بلاگرها بروید. البته برای این کار حتما باید به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که موضوع فعالیت آنها با محصولات و خدمات کسب ‌و کارتان مرتبط باشد.

این کار به سادگی از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت اینستاگرام قابل انجام است. اگر به هر دلیلی تصمیم به حذف حساب کاربری خود از اینستاگرام گرفتید، می‌توانید از آموزش حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنید. مراحل آن به سادگی در بخش تنظیمات اینستاگرام قابل انجام است و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید حساب خود را به طور موقت غیرفعال کنید یا دائماً حذف نمایید. شما تا حالا پیجی را مدیریت کرده اید؟ چقدر درآمد تونستید از طریق این روش پول درآوردن از اینستاگرام بدست بیاورید؟ در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بذارید.

شما باید در این قسمت یک تصویر مشخص از دستاوردهایی که مخاطب با دنبال کردن شما به دست می‌آورد را نشان بدهید در واقع باید به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. برای شروع می توانید آموزش رایگان صفر تا صد فروش در اینستاگرام را از ما هدیه بگیرید. ما در آکادمی رنان صفر تا صد ادمین شدن را از مبتذی تا حرفه ای آموزش می دهیم و می توانید از دوذه های رایگان آکادمی رنان، مقالات تخصصی ادمینی اینستاگرام و دوره های ادمین متخصص رنان استفاده کنید. ۶- Tailwindچیست؟برای برنامه ریزی پست ها و افزایش تعاملات استفاده می شود.

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

همچنین در صورت اصالت پیج‌تان، زمانی که تبلیغ پیج را به سایر همکاران خود دادید نیز می‌توانید مطمئن باشید که فالوورهای مرتبط با موضوع کلی پیج‌تان را به راحتی جذب کرده و آنها به مخاطبانی ماندگار تبدیل نمایید. کمپین منیجر یا ادمین فروش باید بتواند کمپین های موفق فروش برگزار کند. برای این منظور باید با سایر ادمین ها هماهنگ باشد و طبق استراتژی کمپین فروش تولید محتوا، تبلیغات و افزایش تعامل را انجام دهد. همچنین کمپین منیجر باید پیشنهادهای عالی و جذاب برای کمپین فروش طراحی کند. داشتن شغل آنلاین در منزل آن هم با گوشی بسیار جذاب و راحت می باشد، چون در خانه نشسته ایم و درآمدزایی می کنیم.

یکی دیگر از راه‌هایی که تعداد فالوورهای اینستاگرامی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. اگر می‌خواهید تعداد فالوورهای خود را بیشتر کنید، سعی کنید پست‌های شما در صفحه اکسپلور مخاطبان بالقوه شما نمایش داده شود. سعی کنید از این روش‌ها استفاده کنید تا محتوایتان در این صفحه مهم و تأثیرگذار نمایش داده شود. می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید که به رشد و ارتقای پیج شما کمک کنند. به عنوان مثال می‌توانید از مخاطبان بخواهید که برای پست‌های شما کامنت بگذارند و در کامنت چند تن از دوستان خود را منشن کنند. با این کار دوستان آن‌ها هم با پیج شما آشنا می‌شوند و تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد.

از طریق همین آمار می‌توانیم متوجه شویم که این شبکه اجتماعی در بین کاربران تا چه اندازه محبوبیت دارد. به این نکته توجه داشته باشید که هر پلتفرمی که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است. یکی از بهترین محتواهایی که می‌توانید در این اپلیکیشن جذاب و سرگرم کننده تولید کنید، ریلزها هستند. درواقع ریلزها یکی از پرطرفدارترین محتواهای موجود در اینستاگرام محسوب می‌شوند که به راحتی لایک و شیر بالایی گرفته و سبب افزایش تعامل پیج خواهند شد. البته در نظر داشته باشید که هنوز هم برای معرفی خدمات یا کالای خود بهتر است از پست‌ها استفاده نمایید و ریلزها را صرفا برای بیان ویژگی‌های جانبی، محتوای سرگرم کننده و مفید، محتوای طنز و.. در حقیقت هرآنچه که سبب پیشرفت شما در فضای اینستاگرام می‌شود مفهومی به نام تعامل است و این مفهوم تنها با وجود فالوورهای واقعی و هدف‌مند معنا پیدا می‌کند.

{

۲۹. فعالیت مداوم داشته باشید

|}

این راهی موثر برای کسب اعتماد فالوورهای تازه از راه رسیده است و چشم‌ها را به سمت صفحه شما می‌چرخاند. بخش «Suggested for You» اینستاگرام هم منبعی عالی برای یافتن اکانت‌های مرتبط با حوزه کاری شما و دنبال کردن آن‌ها به حساب می‌آید. این بخش درون فید اصلی اینستاگرام و میان پست‌ها به نمایش درمی‌آید و اگر در حال کار با اینستاگرام روی کامپیوتر باشید هم آن را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد.

هرچه پست شما بیشتر در سرچ اینستاگرام دیده شود، شانس بیشتری برای جذب فالوور خواهید داشت. از زمانی که سرچ در اینستاگرام از طریق کلمات (نه فقط با هشتگ‌ها) ممکن شد، نوشتن کپشن‌های مرتبط و حاوی کلمات کلیدی اهمیت بیشتری پیدا کرد. مهم است که کپشن‌ها را طوری بنویسید که احتمال حضور شما را در صفحۀ اکسپلور اینستاگرام و نتایج جست‌وجوی کاربر بیشتر کند. وقتی صحبت از جذب فالوور واقعی اینستاگرام می‌شود، ثبات داشتن در انتشار پست یکی از برگ برنده‌های شما در این بازی است. در ادامه، 5 روش کاربردی برای جذب فالوور در اینستاگرام را توضیح می‌دهیم.

در افیلیت مارکتینگ شما لینک‌های وابسته را در پست‌ها، استوری‌ها یا بیو قرار می‌دهید و به ازای هر فروشی که از طریق لینک شما انجام می‌شود، کمیسیون دریافت کنید. در این بخش ۱۳ تا از روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم که اکثر افراد از این روش‌ها استفاده می‌کنند. البته همه این روش‌ها خودشان به خلاقیت و ایده‌های متفاوت نیاز دارند. پس بدون این‌که خودتان را دست‌کم بگیرید، فکر کنید که چه کاری می‌تواند درآمد بیشتری برای شما داشته باشد.

اگر بدون استراتژی یا برنامه مشخص شروع به تولید محتوا یا تبلیغات می‌کنید، بدانید که پیجتان هیچ پیشرفتی نمی‌کند. وقتی محتوای پیج شما مشخص نباشد و کاربرهای هدف خود را کاملا نشناسید، محتوای پیجتان پراکنده می‌شود. در نتیجه تعامل کاربران کم می‌شود و تعداد فالوورهایتان رشدی نمی‌کند. اگر نمی‌دانید که چطور باید برای تولید محتوا استراتژی مشخص کنید، نگران نباشید، ما دوره کامل استراتژی محتوا را برای شما آماده کردیم که خیلی راحت موضوع را برایتان روشن می‌کند.

تعامل فعال با فالوورها و پاسخگویی به کامنت‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب فالوورهای جدید داشته باشد. وقتی کاربران می‌بینند که به نظرات و سوالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود، احتمالاً بیشتر تمایل دارند که با پیج شما تعامل داشته باشند و پیج شما را دنبال کنند. روش‌های بالا شاید برای مدت زمان کوتاهی منجر به افزایش سریع فالوور اینستاگرام شود اما این فالوورها کیفیت پایینی دارند و در طولانی‌مدت به پیج آسیب بزرگی وارد می‌کند. تبلیغات در اینستاگرام باید به صورت درست و اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. در ساعت‌هایی که مخاطبانتان حضور فعالی در اینستاگرام دارند، پست‌ها لایک و کامنت بیشتری می‌گیرند. این موضوع، افزایش تعامل کاربران و افزایش بازدیدها از پست و حساب کاربری را به همراه دارد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
درآمد ادمین اینستاگرام