فیلم سینمایی روز ششم 2021-02-21

دانلود فیلم سینمایی " روز ششم " نماشا

قصد داریم منبع خبرها، گفت‌وگوها، گزارش‌ها و نقدهای مربوط به محصول‌های فیلیمو باشیم. فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران،‌ شیراز و مشهد در روز دوشنبه، ششم اسفند معرفی می‌شود. صابری، با سواستفاده از اسم شریک‌اش کلاه برداری کرده و او را به زندان انداخته است. احمد نیز با هم‌دستی با سیامک، سعی کردند تا با صحنه‌سازی، از بیمه پول بگیرند.

فیلم های مهران احمدی

تنها خوبی این بود که درصد بسیار بالایی از همان‎هایی که موفق به تماشای فیلم شدند از دیدن‌اش رضایت داشتند. این دو ویژگی مهم قاسم‌زاده اصل یعنی خاستگاه تلویزیونی و نویسنده بودن او در تحلیل فیلم سینمایی روزششم بسیار به کار می‌آید چرا که فیلم سینمایی «روز ششم» با وجود قابلیت‌های متعدد، به شدت تلویزیونی است و در قاب‌بندی‌ها و طراحی میزانسن این مهم به خوبی قابل درک و دریافت است. در وهله دوم نویسنده بودن قاسم‌زاده اصل مورد توجه است چرا که فیلم روز ششم به شدت فیلم فیلمنامه است و برتری‌های خود را از این بابت کسب می‌کند. روز ششم به کارگردانی و نویسندگی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد ساخته شده است. حجت قاسم‌زاده اصل که تجربه ساخت چند تله فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارد در اولین فیلم بلند سینمایی خود با چهره های مطرح سینما همکاری کرده و داستان جذابی را به تصویر کشیده است.

این موضوع در فیلم نمایش داده نمی‌شود ولی شفیع در یک سکانس، فیلم آزارهای جنسی آنان را به احمد نشان می‌دهد و می‌گوید که آن‌ها، پسربچه‌ها را وادار به سکس می‌کردند. با توجه به دیالوگ‌هایی که رد و بدل می‌شود، به نظر می‌رسد که صابری و دوست‌اش، شرکای جنسی هم هستند، این موضوع با دقت از بین دیالوگ‌ها استخراج می‌شود. مصطفی زمانی در نقش احمد و بهاره افشاری در نقش نگین بازی کرده اند.. باشگاه فیلم‌بازها و سریال‌بین‌های حرفه‌ای؛ فیلیموشات جایی است که فرصت بیشتری برای خواندن و تأمل درباره فیلم‌ها و سریال‌ها داریم.

فیلم روز ششم بازیگرانی همچون مصطفی زمانی، امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، همایون ارشادی و… ایفای نقش کرده‌اند. داستان به زندگی جوانی به نام احمد می پردازد که بعد از آزادی از زندان فقط ۵ روز وقت دارد که جواب چند معما را پیدا کند، احمد اگر موفق نشود در روز ششم کشته خواهد شد. «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی حجت قاسم‌زاده اصل است. این اثر زمستان سال ۱۳۹۹ و همزمان با اوج گیری ویروس کرونا جلوی دوربین رفت و اواخر سال ۱۴۰۰ با طی کردن آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.

بخشی که نه گفتم به خاطر این است که روز ششم یک «نسخه‌ کارگردان» دارد (Director Cut) آن نسخه ۱۳۲ دقیقه است. سکانس‌هایی تک‌گویی و مونولوگ مصطفی زمانی است که به خاطر تایم زیاد و به درخواست سینمادارها مجبور به کوتاه کردن و حذف‌شان شدم. خودم آن نسخه را کمی بیشتر دوست دارم شاید زمانی در آینده‌ای فرصتی فراهم شد که آن نسخه هم دیده شود. اما همچنان این نسخه‌ اکران، کامل، خودبسنده و گویاست. برای اولین بار در فیلم ترین | دانلود فیلم فوق العاده زیبای روز ششم با حضور مصطفی زمانی با لینک مستقیم و کیفیت های متفاوت آماده شده است..

همانطور که معتقدم زمان مرده در فیلم کشنده‌ است، کلام مرده هم دیوانه‌کننده است. باید تا جایی که امکان دارد کلمات اضافه را حذف کرد. نویسنده باید با کمترین کلمات بیشترین مفهوم را منتقل کند.

جز سکانس‌های ربودن و فرار که یک ترتیب شماره‌ای شرح پلان‌ها نوشتم و در اختیار دستیارها گذاشتم که بدون رعایت توالی و راکورد صرفا همان پلان‌ها را باید می‌گرفتیم. به چند لایه اشاره داشت؛ هم به قصه بودن، هم به قصه‌گویی، هم در تداوم ماهیت ژانر بود. هم می‌توانست اشاره‌ای باشد که داستان تمام نشده و می‌تواند ادامه داشته باشد. (واقعا هم طرح قسمت دوم روز ششم را نوشته بودم) از فضای جلوی زندان ما وارد فضایی نقاشی شده می‌شویم. نه که چون فیلم خودم باشد، هر فیلمی این کار را می‌کرد می‌گفتم بسیار نوآورانه است.

در همان نمایش فرانسه که اشاره کردم یک سوالی عینا در دو سالن مجزا از من پرسیده شد که آیا لوکیشن‌های این فیلم تهران هستند؟ جواب من مثبت بود و می‌پرسیدند پس چرا شبیه تهرانی نیست که در سایر فیلم‌های ایرانی دیدیم. جوابی نداشتم جز اینکه؛ من پریروز تهران بودم و تهران همین شکلی است که در فیلم دیدید! در همه کارهایی که ساختم سعی کردم، تلاش خودم را کرده‌ام که بافت معماری و زیباشناختی شهری و جغرافیایی درستی را تصویر کنم. ترسیم قهرمان باهوش و تصویر مرد تنهای زخم خورده، مولفه یکی از ژانرهای مهم سینمایی به نام نوآر را تداعی می‌کند که با وجود یک فم قاتل دست‌نیافتنی پازل این گونه سینمایی تکمیل می‌شود. قاسم زاده اصل سعی کرده تا حد زیادی مولفه‌های ژانر را در این فیلم رعایت و اجرا کند و حضور چنین شمایلی از احمد و دختر صابر در این راستا صورت گرفته است.

یک قصه‌گویی کامل با شروع و وسط و پایانی که معمولا در سینمای ایران کمیاب است. پیام اصلی فیلم، دوستی، معرفت و کمک به حل مشکلات دیگران است. صابر با دادن دیه، مشکل احمد را حل کرد، احمد نیز برای حل مشکل صابر، خود را به دردسر انداخت. در این بین شفیع هم برای کمک به رفیق‌اش احمد، معرفت به خرج داد و با او همراه شد. صابری و دوست‌اش، منحرفان جنسی هستند و پسربچه‌ها را آزار می‌دهند.

سریال حرفه ای

شاید از نظر سبک بصری تشابه اندکی داشته باشند که صادقانه بگویم نه در مورد من و نه در مورد هیچ کارگردانی نمی‌تواند آگاهانه باشد. در یادآوری هم ما یک فیلمنامه بسیار دقیق، بسیار پرحجم و بسیار پرشخصیت داشتیم که خانم رویا غفاری نوشته بود. شاید به نوعی نظم ریاضی و زمانبندی دقیقی که هر دو اثر لازم داشتند چنین ایده‌ای را برای شما تداعی کرده است. چون به لحاظ ژانر و نگاه و موضوع تشابهی با هم ندارند. بستن حلقه‌ زمان دراماتیک به هیجان و ریتم درونی فیلمنامه کمک بسیار کرد. در فیلمنامه‌نویسی هر چقدر بازه‌ زمانی داستان فیلم فشرده‌تر باشد به بهتر شدن اثر می‌تواند کمک کند.

اگر صدای روز ششم به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم روز ششم یعنی امیر نوبخت حقیقی آشنا می‌کنیم. آیدین ظریف طراحی صحنه فیلم روز ششم را انجام نموده و آیدین ظریف طراحی لباس فیلم روز ششم را انجام داده است. از دیگر عوامل اثر می‌توان به حسین خضوعی دستیار اول کارگردان فیلم روز ششم، لادن رحمتی منشی صحنه فیلم روز ششم و اشاره کرد. در مجموع بیش از 30 نفر در تولید فیلم روز ششم نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

نوعی سمبلیسم بدوی که بیشتر گواهینامه‌ فقر علم و دانش است. باند دیالوگ تمام فیلم‌‎هایی که فکر می‌کنید مبتنی بر تصویر هستند را ببندید، غیرممکن است فیلم قابل فهم و تماشا باشد. فیلم سینمایی روز ششم اثریه که در این ماه توسط بچه‌های سینما‌محله نابینایان توضیح‌دار شده و آماده ارائه به دوستداران فیلم‌های توضیح‌دار شده در محله ما و شماست. فیلم روز ششم یکی از کارهای سینمایی پر بازیگری می باشد که مورد توجه و تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. الان هم به تازگی نوشتن یک فیلمنامه سینمایی را تمام کردم و مشغول نوشتن سریالی دیگر هستم.

فیلم ایرانی روز ششم، اولین فیلم سینمایی است که حجت قاسم زاده اصل کارگردانی کرده است. فیلم «روز ششم» یک درام اجتماعی‌ست که با موضوع پیچیده خود، مخاطب را با خود همراه می‌کند. در این داستان، احمد که به تازگی از زندان آزاد شده، باید در مهلتی پنج روزه، از اتفاقات چند سال اخیر زندگی‌اش باخبر شود و بدهی‌اش را بپردازد، در غیر این صورت، در روز ششم کشته خواهد شد.

حجت قاسم زاده اصل که تجربه طولانی در ساخت تله فیلم برای صدا و سیما دارد. قاسم زاده اصل در سینما هم اثری به نام «قتل آنلاین» را ساخته است. حضور مصطفی زمانی در نقش اصلی یکی از ضعف های اصلی در بخش بازیگری فیلم «روز ششم» محسوب می شود.

گربه ای روی شیروانی داغ ( دیالوگ های ماندگار )

فیلم تنها خاصیتش این است که ما کمی حال و هوای سریال «یادآوری» برایمان یادآوری می شود. مصطفی زمانی، بهاره افشاری، جمشید هاشم‌ پور، امیر جعفری و مهران احمدی از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی روز ششم هستن. از دیگر نقشآفرینان در این اثر می‌تونیم از افشین هاشمی، همایون ارشادی، شیما نیک‌ پور، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی‌ نیا، نیلوفر کوخانی، شهاب عباسیان، محمد نریمانی، شهرام نیک‌ کار، لویی سیفی، فرهاد مهدوی و امیرعلی ملک‌ مطیعی نام ببریم. شباهت در شالوده و قواعد ژانر است وگرنه «روز ششم»  وامدار هیچ فیلمی نیست، نه در قصه و داستانش و نه در ساختارش.

افشین هاشمی نیز حاله‌ای از شخصیت خود در سریال «گاو صندوق» به کارگردانی مازیار میری، را اجرا می کند و تماشاگر چیز جدیدی به عنوان ابعاد یک سرگرد از این شخصیت نمی بیند. از سویی دیگر داستان کشش آن را پیدا نمی کند تا بیننده برای تماشای پایان آن سر شوق بیاید. تعلیق به واسطه بازیگران، به واسطه عقبه مولف و به واسطه درگیری با قانون چیزی نیست که یک بیننده امروزی از سینما بخواهد. چالش بزرگی که بر سر راه مولفان سینما در سراسر جهان و بسیار در کشور خودمان قرار دارد، تشخیص درست ذائقه مخاطب و ساخت آثاری است که علاوه بر احترام به ذائقه مخاطب حرف در خوری بزنند. بازیگران تبدیل به ابزاری برای فروش فیلم شده‌اند و داستان‌ها با هدف قرار گرفتن در کنار مخاطب روبه روی آنها می ایستند. البته که در یک یادداشت روزنامه‌ای نمی توان آن را شرح داد اما همین بس که انتظار من از حجت قاسم زاده اصل این «روز ششم»‌ نبود.

فیلم های امیر جدیدی

حتی اگر بخشی از این فیلم شباهتی به دیگر آثار سینمایی داشت تا به امروز تماشاگران و منتقدان آن را پیدا کرده بودند. بیشتر فیلم‌های استیون سودربرگ و سری فیلم‌های «اوشن»،‌ بیشتر فیلم‌های گای‌ریچی و کمی دورتر در دهه‌ ۵۰ میلادی فیلم درخشان «ریفیفی» را داریم. با کمی دقت می‌توان نشانگان و شاخص‌های مشترکی بین این فیلم‌ها پیدا کرد.

در این اثر، شخصیت اصلی، بدون آسیب‌زدن به دیگران و تنها با تفکر و برنامه‌ریزی‌های دقیق، از پس مشکلات برمی‌آید و همین موضوع، این فیلم را به یکی از نمونه‌های موفق در ژانر خود تبدیل کرده است اما با توجه به میزان خشونت و نوع ناهنجاری این اثر به افراد بالای 15 سال توصیه می شود. روز ششم فیلمی به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد است که پس از دو سال راهی سینماهای کشور می شود. تازه کرونا تمام شده بود و مردم آن موقع کمتر سینما می‌رفتند.

داستان فیلم هم درباره جوانی است به نام «احمد» است که نقش آن را مصطفی زمانی برعهده دارد. او بعد از آزادی از زندان برای زنده ماندن فقط ۵ روز وقت دارد تا جواب چند معما را پیدا کند، «احمد» اگر به هر دلیل موفق نشود در «روز ششم» کشته خواهد شد. پخش این فیلم معمایی بهانه‌ای شد تا با حجت قاسم زاده اصل درباره ساخت فیلم نوآر، چالش‌های ساخت اثر ژانر و دیگر ویژگی‌هایش گفت‌وگو کنیم. بهاره افشاری در نقش «نگین» نقش مقابل زمانی را در این فیلم بازی می‌کند و در کنار آنها امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی،بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا و با حضور جمشید هاشم پور دیگر نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند. پیشنهاد می شود از فیلم شادروان و فیلم انفرادی دیدن کنید. بازی افشاری در لحن و هماهنگی با بدن و بیان باعث می شود دیالوگ‌ها تلطیف شده به تماشاگر ارائه داده شوند.

داستان جوانی به نام احمد است که بعد از آزادی از زندان فقط 5 روز فرصت دارد که جواب چند معما را که مربوط به وقایع گذشته است، پیدا کند. نگین می گوید یک زن تنها یعنی طعمه ای که نصف شهر برایش کمین کرده اند. مصطفی زمانی بازیگر اصلی و قهرمان روز ششم است که انفعال و انحراف او در این نقش می‌توانست ضربه زیادی به فیلم بزند این در حالی است که هوش ذاتی زمانی، چهره و صدای جذاب در کنار بازی باور پذیر او توانسته نقش مهمی در سمپاتی مخاطب با نقش و باورپذیری کلی فیلم داشته باشد. یک زندانی به نام احمد که تنها پنج روز فرصت دارد جواب چند معما را پیدا کند تا بتواند زنده بماند، بخشی از اتفاق‌ها در گذشته رخ داده که بدون روشن شدن آنها برای مشکل‌های امروز جوابی پیدا نخواهد کرد احمد اگر موفق نشود روز ششم کشته می‌شود.

بهاره افشار، مهران احمدی و همایون ارشادی از دیگر بازیگران شناخته شده فیلم به شمار می روند. تمام این موارد را می‌توان جزو حسن فیلم یا حداقل ویژگی این فیلم به حساب آورد. بعضی‌ها پشت سنگر «شبیه زندگی بودن» پنهان می‌شوند تا ناتوانی در ترسیم دنیایی دراماتیک را توجیه کنند. باید نوعی از زندگی را نشان ما بدهند که از دیدن‌ش یا لذت ببریم یا به فکر وادار بشویم. صحبت‌های معمولی در زندگی معمولی، انباشته از کلمات تکراری هستند.

او متوجه می‌شود که اورنگ، طلاهای تقلبی را به او داده بوده و دزدان، طلاهای واقعی را ندزدیده‌اند. از طرف دیگر نیز صابری، تمام اموال خود را به نام رفیق‌اش کرده و از این جهت خود را پاک نگه‌داشته. احمد با زیرکی، صابری را تحت فشار گذاشته و اموال‌اش را به نفع صابر برمی‌دارد . ما چیزی به نام اثر تصویری یا اثر گفتگو محور نداریم. یا فیلم‌مان بلد است قصه‌اش را بگوید یا ناتوان در قصه‌گویی است. به خاطر همین هم است که همواره بیشترین سانسور و ممیزی معطوف به دیالوگ‌های فیلم‌ها بوده و همچنان هست.

اطلاعات فیلم روز ششم

باید هر کلمه اضافه را دور بریزیم، هر کلمه‌ای که نبودش تغییری در متن ایجاد نمی‌کند باید حذف شود. در «روز ششم» ممکن است حجم زیادی دیالوگ بشنوید اما من سعی کردم هیچ کلمه‌ اضافی که کاربردی دراماتیک نداشته باشد در فیلمنامه وجود نداشته باشد. نمونه این آدم‌های کم‌هوش را در جامعه ایرانی نمی‌بینیم.

آن شباهتی که موضوع سوال شماست از این حد نرمال و طبیعی فراتر نیست. من همه یافته‌های آکادمیک این ساب‌ژانر را در ساخت «روز ششم» رعایت کرده‌ام بعلاوه آن بخشی که ذوق و سلیقه هر کارگردانی به قصه و ساختارش اضافه می‌کند. فیلم من کاملا ایرانی است، احتمالا شبیه دیگر آثار سینمای ایران نیست اما فیلمی کاملا ایرانی است. مدل کاراکترها، نوع ارتباط‌شان و روابط اجتماعی درون فیلم همه آن چیزهایی هستند که در جامعه و پیرامون خودمان به راحتی می‌توانیم پیدا کنیم، منتها به خاطر ذات سینما کمی دراماتیک‌تر از واقعیت هستند و زمان‌های روزمرگی زندگی معمولی را ندارد.

دانلود سریال دکستر:

حالا بگوییم نوآر یا نئونوآر و یک زیرشاخه مشخص که به آن «ژانر سرقت» گفته می‌شود. شخصا و سلیقه‌ای هم ژانر جنایی، معمایی، پلیسی، نوآر، نئونوآر، نئونوآر جنایی، نئونوآر رازآلود را بیشتر دوست دارم. این‌گونه داستان‌ها مخاطبان جدی خودش را دارد چون باعث یک کشف و هیجانی در خواننده و بیننده می‌شود و شاید به همین دلیل است که فیلم‌ها و سریال‌های معمایی، تریلر، پلیسی و جنایی و حتی اکشن، امروز در دنیا جز پریننده‌ترین آثار هستند. من داستان‌های پیچیده و سخت را دوست دارم چون داستان سخت هوش زیادی برای فهمیدن و کشف لازم دارد. برخلاف سینمای کمدی که می‌خواهد القا کند که بدون داشتن هوش و صرفا با خوش‌شانسی هم می‌توان به موفقیت و خوشبختی رسید. فیلم سینمایی روز ششم هرچند اثری قابل تامله، اما خالی از ایراد نیست.

فیلم سینمایی ایرانی روز ششم

بازیگران فیلم روز ششم چه کسانی هستند؟ در روز ششم بازیگرانی چون امیر جعفری، مصطفی زمانی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، مهران احمدی، فرهاد مهدوی و افشین هاشمی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم روز ششم حدود 17 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان روز ششم را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. بهاره افشاری، جمشید هاشم‌پور، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی‌نیا، شیما نیک‌پور، نیلوفر کوخانی، شهاب عباسیان، شهرام نیک‌کار، محمد نریمانی، لویی سیفی، فرهاد مهدوی و امیرعلی ملک‌مطیعی بازیگران دیگر فیلم روز ششم را تشکیل می دهند. روز ششم فیلم جدید ایرانی با ژانر اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی حجت قاسم‌ زاده‌ اصل و محصول سال 1398 است.

اینکه ما زندگی یک فرد را از لحظه‌ی تولد تا مرگ ببینیم یک مدلی است اینکه یک برش کوتاه که انتهایش زنده ماندن یا کشته شدن قهرمان داستان است مدلی دیگر است که در این ژانر بهتر جواب می‌دهد. موضوع مرگ و زندگی اندازه‌ کافی حاد و بزرگ است که بتوان روی آن درام را بنا کرد. تاریخ اکران فیلم روز ششم مصطفی زمانی که اکنون فیلم "بدون قرار قبلی" را نیز در حال اکران دارد مشخص شد. ضمن احترام به سلیقه شما و تشکر از نظر لطف‌تان باید بگویم که هم بله و هم نه! نسخه‌ای که الان اکران آنلاین شده همانی است که در سینماها اکران شد. این نسخه هم مورد تایید خودم است و هم کاملا از آن دفاع می‌کنم.

احمد (مصطفی زمانی) زمانی که از زندان آزاد می شود، به دنبال حل مشکلات مالی یکی از هم بندی هایش می رود و در این راه اتفاقات مختلفی را تجربه می کند. این فیلم که از حضور در جشنواره فجر بازماند از مهم‌ترین غایبان سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود که مورد توجه و تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. لینک های دانلود پس از انتشار این فیلم در سایت قرار خواهند گرفت.. این مجموعه به روایت زندگی پنج خانواده‌ای می‌پردازد که در روز حادثه در حرم شاهچراغ حضور داشتند و هرکدام به شکلی درگیر این واقعه شدند. تمامی حقوق مادی و معنوی نزد فیلم‌ترین محفوظ می‌باشد.

حس و حال خوبی دارد و به نوعی بیننده را مطمئن می‌کند که قهرمان داستان موفق شد. آن سکانس پایانی و ادامه‌اش را که به تیتراژ پایانی وصل می‌شود جزو آن بخش‌هایی است که خیلی مورد توجه قرار گرفت. روز ششم، اثری در ژانر پلیسی-معمایی، ساخته حجت قاسم‌زاده‌ اصل، محصول سال 1400 ایرانه. «روز ششم» از دسته آثار “ژانر” در سینمای ایران به حساب می آید که بر پایه دیالوگ های سریع بنا شده است.

مهم این نیست که موضوع و قصه‌ فیلم ما چقدر واقعیت دارد مهم این است که تماشاگر فیلم آنچه ما ساختیم را باور کند. دیالوگ‌های یک فیلم به تجربه‌ زیستی، نوع مطالعات و غنای ادبیاتی که نویسنده در گنجینه‌ ذهنش دارد، مرتبط می‌شود. من در تله‌فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساختم هم سعی داشتم کاراکترهایم با ادبیات متفاوتی صحبت کنند. هیچکدام مثل هم صحبت نمی‌کنند اما همه‌شان با ادبیاتی متفاوت صحبت می‌کنند.

سریال جان سخت قسمت 9 با لینک دانلود نسخه کامل

روز ششم فیلمی قهرمان محور است که سعی می‌کند یک قهرمان بومی جذاب و باورپذیر تحویل تماشاگر دهد. قهرمانی که مخاطب با او همراهی می‌کند و دوست دارد ببیند در پس این همه اتفاقات و سختی‌ها چه خواهد شد و چگونه احمد قرار است بر مشکلات فایق آید. روز ششم فیلمی قهرمان محوره که تلاش داره قهرمان بومی جذاب و باورپذیری رو به مخاطبینش تحویل بده. قهرمانی که تماشاگر در تمام داستان باهاش حس همراهی داره و دلش می‌خواد بدونه بعد از تمام اتفاقات و فراز و فرودهایی که پشت سر می‌ذاره قراره به کجا برسه و چه طور به مشکلاتش غلبه کنه و اصلا آخر ماجراهای پیچ‌در‌پیچش چی به سرش میاد.

از سنت فیلمفارسی می‌آیند و هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند. من باور دارم جهان الان و آینده جهان هوش و هوش بالاتر است. فیلم‌های نوآر و معمایی و ماجرایی اصولا به ذات سینمایی که قابل تدریس در دانشگاه‌ها و آکادمی‌هاست، نزدیک‌تر هستند تا کمدی‌هایی که اساسا روی کندذهنی بنا شده‌اند. من سعی کردم در قالب یکی از ژانرهای شناخته شده‌ تاریخ سینما فیلمی بسازم.

{

لینک دانلود

|}

تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم روز ششم در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر فیلم روز ششم 6 عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های ویدئو و تیزر فیلم روز ششم، حواشی فیلم روز ششم، دیالوگ برتر فیلم روز ششم، سوتی فیلم روز ششم و نقد فیلم روز ششم هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

{

دانلود فیلم اشتباه ت

|}

وقتی می‌گوییم اکران عمومی یعنی اکران در کل ایران. در استان‌های گیلان و زنجان دو سینما و یک سانس در روز، در‌ استان‌های قزوین، همدان، لرستان و کرمانشاه در سه سینما و یک سانس در روز اکران شده که مدت اکران تمام این سینماها بیشتر از دو هفته نبوده است. یعنی در ۲۰ استان از ۳۱ استان ایران عملا «روز ششم» فرصت حضور نداشته است. در شهری به بزرگی شهر تبریز فقط یک سانس از یک سالن با ظرفیت ۴۰ نفری داشتیم. «روز ششم»  اکران سراسری شد اما به خاطر ضعف پخش‌کننده فقط افراد کمی فیلم را دیدند. معتقدم فیلم اصلاً به‌درستی اکران نشد که بتوان درباره موفق بودن یا موفق نبودنِ آن صحبت کرد.

در این اثر، دو شخصیت با انحرافات اخلاقی وجود دارند که کودک‌آزاری نیز می‌کنند. احمد نیز در عین اینکه شخصیت نسبتا متفاوتی بین خلاف‌کاران دارد، اما باز هم یک خلاف‌کار است و کارهای غیرقانونی انجام می‌دهد، او با پلیس ارتباط خوبی دارد، اما آن‌ها را عقب‌تر از خودش می‌داند، پس نمی‌تواند پرونده صابر را به آن‌ها واگذار کند. همه این موارد سبب می‌شود که رده سنی این اثر به +15 سال برسد. برای هیچ سکانسی طراحی استوری‌برد به شکل مشخصی برای این فیلم انجام نشد. شب به شب سکانس‌های آفیش فردا را در گروه می‌گذاشتم همراه توضیح چیزهایی که حتما لازم داریم.

ارتباط احمد با پلیس آگاهی از شائبه‌برانگیزترین بخش‌های فیلم است که تاویل و تفسیرهای زیادی روی آن می‌توان انجام داد. ویژگی دوم قاسم‌زاده اصل، نویسنده بودن او است چرا که عمده اهالی سینما و رسانه او را به جهت نگارش آثار متعدد نمایشی در قالب سریال و تله فیلم به یاد می‌آورند. سریال «یادآوری» شاخص‌ترین اثر تلویزیونی قاسم‌زاده اصل است که در زمان خود مخاطبان پر و پا قرصی پیدا کرد و باز پخش آن از آی فیلم نیز چندباره و پرمخاطب شد. فیلم «روز ششم» یک داستان با روند پیچیده دارد که مدام فلاش‌‌بک‌هایی به گذشته می‌زند و بین زمان حال و گذشته معلق است.

با پول بیشتر، فیلم بهتر ساخته نمی‌شود با درست هزینه کردن است که فیلم‌ها خوب می‌شوند. ضرر پولِ زیاد برای هر فیلمی از ضرر پولِ کم بیشتر است. در روزهایی که آمار کشته‌های روزانه بیشتر از ۵۰۰ نفر بود. همه شهر ماسک داشتند و این نباید در فیلم تصویر می‌شد. کمبود وقت داشتیم چون پاییز بود و هوا زود تاریک می‌شد اما کمبود سرمایه‌ای که از چیزهایی صرف نظر کنیم، نه. اگر از تصویربرداری فیلم روز ششم خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن علیرضا برازنده بوده است.


فیلم سینمایی ضربه اژدها
فیلم سینمایی ضربه پنهان
فیلم سینمایی ضیافت
فیلم سینمایی ضرب و شتم
فیلم سینمایی ضربه فنی
فیلم سینمایی ضربه طوفان
فیلم سینمایی ضد گلوله مهدی هاشمی
فیلم سینمایی ضد حمله دوبله فارسی
فیلم سینمایی ضد حمله
فیلم سینمایی طنز ایرانی