تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2023-10-01

سئو اینستاگرام؛ 8 تکنیک برای افزایش بازدید و فالوور استک لرن

برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها به‌درستی استفاده کنید. برای مثال، استفاده از استیکر نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا استیکر سوالات برای پرسیدن نظرات فالوورها می‌تواند میزان تعامل را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. همچنین، برگزاری چالش‌ها یا نظرسنجی‌های موضوعی به‌ویژه در زمینه‌هایی که به علاقه‌مندی‌های فالوورها مرتبط است، می‌تواند باعث جلب توجه و افزایش مشارکت شود. یکی از بهترین راه‌ها برای درک بهتر فضای رقابتی و الگوبرداری از استراتژی‌های موفق، دنبال کردن پیج رقبای اصلی و برندهای مطرح حوزه فعالیتتان است. با تحلیل محتوای این پیج‌ها متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی با اقبال مخاطبان روبرو می‌شوند، چه فرمت‌هایی بازخورد بهتری می‌گیرند و چه تکنیک‌هایی در جلب توجه دنبال‌کنندگان موثر هستند.

همانطور که گفتیم هر چقدر آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت بیشتر باشد، نشانه‌ای از کارکرد مثبت شما در پیج است. بسیاری از کاربرانی که از پیج دیدن می‌کنند، شما را فالوو می‌کنند تا در آینده بتوانند محتواها را نیز مشاهده کنند. همین افراد بعدها از شما محصولات را نیز می‌خرند و یا در بین پست‌هایی که منتشر کرده‌اید، یک محصول را انتخاب و خرید می‌کنند. علاوه بر خدمات خرید بازدید اینستاگرام، خدمات دیگری نیز برای افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به خرید شیر اینستاگرام و خرید ممبر ایتا اشاره کرد.

اینستاگرام برای هر پست، محدودیت 30 هشتگ را اعمال کرده است؛ اما بهترین روش، استفاده از 5 الی 10 هشتگ مرتبط است. نکته مهم در استفاده از هشتگ، مرتبط بودن آن با موضوع محتوا و تعداد آن در هر محتواست. پس هرچه محتوای بکرتر و خاص تری تولید کنید، درصد تعامل مخاطب با محتوا بالاتر می رود. برای مثال اگر شما دائما در حال دنبال کردن پیشرفت های تکنولوژی و بازار سرمایه هستید، اینستاگرام محتواهای روانشناسی را در لیست نمایش برای شما قرار نمی دهد. دریافت بک لینک از سایت‌های خارجی با اعتبار بالا مانند اینستاگرام می‌تواند به افزایش اعتبار شما کمک چشمگیری کند و باعث موفقیت روز افزون شما گردد. به طور خلاصه اینستاگرام می‌تواند در 3 مورد زیر باعث افزایش رتبه سایت شود.

تبلیغات حرفه‌ای و قدرتمند به افزایش بازدید در اینستاگرام، افزایش لایک، افزایش کامنت، افزایش تعامل و در نهایت افزایش درآمد برای کسب ‌و کارها کمک زیادی می‌کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت تبلیغات اینستاگرام، انتشار در زمان مناسب است. بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام را پیدا کنید تا شانس موفقیت خود را چندین برابر کنید. اولین موردی که در مورد افزایش بازدید در اینستاگرام باید در مورد آن صحبت کنیم، محتوا است. نوع محتوا، کیفیت و کمیت آن از مهم‌ترین مواردی هستند که به افزایش بازدید شما کمک می‌کنند.

در مثال زیر با «نوشتن کی فکرش رو می‌کرد آخرش اینجوری شه» مخاطب را برای دیدن محتوا تشویق می‌کند. فکر نکنید اگر یک هفته پر‌کار باشید و هفته بعد پیج را خالی بذارید، پیشرفتی می‌کنید. این قسمت اطلاعات باارزشی در‌مورد فالوورها مانند سن، جنسیت، لوکیشن، ساعات، روز‌های فعالیت و عملکرد حساب‌تان به شما می‌دهد. برای پیدا‌کردن هشتگ مناسب، پیج رقیب را چک کنید و کلمه کلیدی‌های مرتبط را بنویسید. حواستان به جدا یا روی‌هم بودن و املا درست هشتگ‌ها باشد.اینستاگرام توصیه می‌کند که ۳ تا ۵ هشتگ استفاده کنید؛ اما استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ مجاز است.

چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگ‌های تکراری را شناسایی می‌کند و پست‌های پیج‌هایی که از هشتگ‌های تکراری استفاده می‌کنند را تاپ هشتگ نمی‌کند. هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطب‌های هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار هشتگ‌های عمومی، از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند.

به یاد داشته باشید که صبر و تلاش کلید اصلی موفقیت در اینستاگرام است. با تولید محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و استفاده از استراتژی‌های مناسب، می‌توانید به مرور زمان بازدید پیج خود را افزایش داده و برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. استوری‌ها و ریلز اینستاگرام راه‌های عالی برای تعامل با مخاطبان و افزایش بازدید پیج شما هستند. پس از این قابلیت‌ها برای به اشتراک گذاشتن محتوای پشت صحنه، برگزاری نظرسنجی، پرسش و پاسخ و انتشار محتوای سرگرم کننده و جذاب استفاده کنید. استوری‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند که با مخاطبان خود به‌طور صمیمی و بی‌واسطه ارتباط برقرار کنید و لحظات روزمره و اتفاقات جالب را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه‌بر آن با استفاده از موسیقی‌های ترند و افکت‌های خلاقانه نیز می‌توانید ریلزهای جذاب و پربازدید تهیه کنید و مخاطبان بیشتری را به سمت پیج خود جذب کنید.

خرید بازدید اینستاگرام

تبلیغات فروشگاهی اینستاگرام، کاربران را به صفحه توضیحات محصول در اینستاگرام هدایت می‌کنند. افراد، پس از بررسی محصول می‌توانند توسط نسخه موبایل وب‌سایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راه‌اندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنه‌ای را تبلیغ می‌کنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاست‌ها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات تبلیغات خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و می‌توانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید.

توجه داشته باشید که کپشن‌های طولانی‌تر، اگر به‌خوبی نوشته شوند، می‌توانند به نگه‌داشتن مخاطبان روی پست کمک کنند و این موضوع به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهد که محتوای شما ارزشمند است. کپشن‌های جذاب نقش مهمی در افزایش تعامل و بازدید پست‌های اینستاگرام دارند. یک کپشن خلاقانه و تاثیرگذار می‌تواند کاربران را ترغیب کند تا بیشتر با محتوای شما درگیر شوند. برای این کار، بهتر است کپشن‌ها شامل پیام‌های کوتاه و واضح باشند و از ایموجی‌ها برای برجسته‌سازی نکات مهم استفاده کنید. همچنین، پرسیدن سوال یا استفاده از عبارات دعوت به عمل (CTA) مانند “نظرتان چیست؟” یا “دوست دارید بیشتر بدانید؟” می‌تواند تعامل بیشتری ایجاد کند.

در ضمن محتوای مشترک شما باید خلاقانه، جذاب و ارزشمند برای مخاطبان باشد. صرفا تگ شدن یک اینفلوئنسر کفایت نمی‌کند، بلکه باید با ایده‌پردازی مشترک، محتوایی تولید کنید که برای هر دو طرف و مخاطبان مفید باشد. در انتخاب همکار به این نکته توجه کنید که مخاطبان او با جامعه هدف شما همخوانی داشته باشند.

بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری هستند. به این دلیل که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس چگونه فالوور پیج خود را بالا ببریم؟ جواب شما در ادامه‌ی این مقاله است پس تا انتها با ما همراه باشید. نکته دیگر این است که می‌توانید از استوری‌ها برای برگزاری مسابقات و چالش‌ها استفاده کنید. این روش‌ها نه تنها تعامل را افزایش می‌دهند، بلکه فالوورها را به اشتراک‌گذاری محتوا تشویق کرده و در نتیجه شانس دیده شدن استوری‌های شما در بین فالوورهای جدید بیشتر می‌شود.

فالوورهای فیکی که توسط ربات ها ساخته می شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از ویژگی های ظاهری این فالورها می توان به اسم عجیب و نامفهوم و نداشتن عکس پروفایل و اطلاعات تکمیلی قسمت بیو اشاره کرد. اگر وقت این را ندارید که هر روز به یک اندازه زمان بگذارید، می‌توانید از قبل کار‌ها را آماده کنید و در طول هفته برای انتشار آن‌ها برنامه‌ریزی کنید تا فعالیت شما یکنواخت و بدون افت باشد. پس آن‌ها را جدی بگیرید و سعی کنید به بهترین شکل از این قابلیت اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. همانطور که گفتیم، به طور کلی استفاده از عبارت سئو اینستاگرام غلط جا افتاده است.

سعی کنید در مورد جنبه‌های مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پست‌ها و نوع محتوایی که به کار می‌برید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. برای انتشار محتوا به‌صورت منظم، ابزارهای زمان‌بندی محتوا مانند Later، Hootsuite یا Buffer می‌توانند بسیار مفید باشند.

اگر فالوور‌ها برایتان کامنت می‌گذارند، به آن‌ها پاسخ دهید، اگر دایرکت پیام می‌دهند و احساس می‌کنید مفید است، با آن‌ها در ارتباط باشید و پاسخ آن‌ها را بدهید. این ارتباط را حفظ کنید و به کمک این ارتباط، به توسعه برند خود کمک کنید. اگر به دنبال نتیجه گرفتن از سئو اینستاگرام خود هستید، باید فعالیت خود را همیشه ادامه دهید و غیر فعال نباشید. به این ترتیب، مخاطب هر زمان که بخواهد می‌تواند آن‌ها را دوباره از نو ببیند. شما می‌توانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، بازدیدها و فالوورهای خود را افزایش دهید.

این ابزارها همچنین به شما این امکان را می‌دهند که تحلیل دقیقی از بازخورد پست‌ها و استوری‌ها داشته باشید و استراتژی خود را بهینه کنید. برنامه‌ریزی منظم و ارسال محتوای متنوع در زمان‌های مختلف باعث افزایش تعامل و بازدید بیشتر محتوای شما می‌شود. محتوای وایرال (ویروسی) یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام است. این نوع محتوا معمولاً به‌سرعت در بین کاربران پخش می‌شود و بازدیدهای زیادی را به خود جذب می‌کند. محتوای چالشی یا محتوای سرگرم‌کننده، معمولاً بیشترین شانس را برای وایرال شدن دارند.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام نیز می‌توانید از هشتگ‌های جذاب در استیکرها یا متن استوری‌ها استفاده کنید. هشتگ‌های پربازدید و جذاب می‌توانند استوری شما را در اکسپلور کاربران بیشتری نمایش دهند و تعامل با آن را افزایش دهند. بدتر اینکه الگوریتم اینستاگرام به چنین دنبال‌کنندگانی حساس است و ممکن است باعث شود پست‌های شما به درستی به مخاطبان هدف نمایش داده نشود.

داشتن برنامه منظم و ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند تا پست‌ها و استوری‌های جذاب و متنوعی ارائه دهید که با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد. تعامل با کاربران، پاسخ به نظرات و پیام‌ها و تحلیل داده‌های اینستاگرام برای بهینه‌سازی محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌طور خلاصه افزایش ویو اینستاگرام به معنای افزایش تعداد افرادی است که محتوای شما را در این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کنند. این محتوا می‌تواند شامل پست‌ها، استوری‌ها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد. درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شده‌اند و این موضوع می‌تواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود. یکی از نکات کلیدی برای افزایش بازدید اینستاگرام، زمان انتشار محتوا است.

اگر فعالیت شما به هر دلیلی در اینستاگرام، کم یا قطع شود، مردم دست از دنبال کردن شما می‌کشند. یا الگوریتم، دیگر شما را به دیگران نشان نمی‌دهد که بازدید بیشتری دریافت کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای فعالیت درست در اینستاگرام، اول از همه یک تقویم محتوا برای صفحه‌تان بنویسید. می‌توانید از ابزارهای مختلف برای  زمان‌بندی ارسال محتوا استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفه‌‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید. در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شده‌اند، شما را فالو کنند.

مسابقات اینستاگرامی یکی از راه‌های فوق‌العاده برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. شما می‌توانید از مخاطبان بخواهید برای شرکت در مسابقه، پست شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا دوستانشان را تگ کنند. این تکنیک به افزایش تعامل کمک می‌کند و باعث می‌شود پست شما به افراد بیشتری نمایش داده شود.

ایجاد محتوایی که در آن یکی از کارمندان یا مشتریان به معرفی محصولات و خدمات بپردازد، برند شما را قابل اعتمادتر جلوه می‌دهد. همه پست‌های شما باید دارای شخصیت برند و زبان بصری ثابتی باشند تا به راحتی از پست‌های سایرین تشخیص داده شوند. راه قطعی و مطمئنی برای انجام این کار نیست اما ترفندهایی مثل تولید محتوای جذاب، بالا بردن تعامل، استفاده از ابزارهای اینستاگرام و … می تواند کمک شایانی به شما بکند. هر چند ممکن است به خود بگویید که این لینک‌ها NoFollow هستند و تاثیری در لینک سازی ندارند، اما به نظر فکری کاملا اشتباه است.

این افراد نگرانی و مسائل مشترک، علاقه‌مندی، آرزو و سبک زندگی مشابه دارند. پس از شناسایی مخاطبان، پرسوناهای مخاطبان هدف خود را تنظیم کنید و هر بار که به تولید محتوا می‌پردازید، یک پرسونا را درنظر بگیرید. استراتژی‌‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید با اهداف کلی کسب و کار مرتبط و هم‌راستا باشند. برای مثال هدف کسب و کار شما ممکن است ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش یا ترافیک وب‌سایت باشد. پس از تعیین اهداف به بررسی رقبا بپردازید و حساب‌ کاربری اینستاگرام خود را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید به چه میزان به بازار هدف خود دست یافته‌اید.

  • برای تشویق به تولید UGC می‌توانید مسابقه‌هایی را برگزار کنید یا از هشتگ‌های اختصاصی برند خود استفاده نمایید.
  • بنابراین، بیو اینستاگرام شما باید مختصر، واضح و جذاب باشد تا افراد را به دنبال کردن شما تشویق کند.
  • {
  • این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند.
  • |}
  • پس اگر می‌خواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید.
  • {
  • برای راه‌اندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.
  • |}{
  • اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.
  • |}

جمله‌ی اول کپشن شما، باید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به راحتی جلب کند و مخاطب را مجاب کند تا بقیه‌ی کپشن شما را بخواند و پست شما را با دقت ببیند. پس برای جمله‌ی اول وقت بگذارید و جملاتی خلاقانه پیدا کنید تا در جمله‌ی اول استفاده کنید.به عنوان مثال می‌توانید از جمله‌ای مانند “ادمین عجب کپشنی نوشته” استفاده کنید. بعد از اینکه پیج خود را بیزینسی کردید، دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید. فالوورهای فیک، تله‌هایی هستند که اخیرا دامن‌گیر پیج‌های اینستاگرامی شده‌اند. فالوورهای فیک مثل مارهای خوش خط و خالی هستند که در ظاهر زیبا به نظر می‌آیند اما در باطن پیج شما را نابود می‌کنند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

در ادامه فهرست دلایلی را مطرح می‌کنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان می‌کند. را خزش کند و با بررسی تعامل کاربران با پیج بیزینس شما، میزان سوشال سیگنال پیج اینستاگرام را مستقیما بر اعتبار وب سایت تاثیر دهد. قدم بعدی در سئو اینستاگرام، شروع تولید محتوا برای این پلتفرم است. برای اینکه قدم در مسیر تجربه این کار بگذارید، باید شروع به تولید محتوا کنید.

اگر می‌خواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای حرفه‌ای‌تر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفه‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی و مدیریت کنید. کامنت‌های اینستاگرام خود را مدیریت و دانلود کنید و به آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید.

پاسخ دادن به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوری‌ها یا پست‌ها باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود. این تعاملات باعث می‌شود کاربران بیشتر به محتوای شما توجه کنند و احتمالاً آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند. پس از مدتی با تحلیل نتایج و بررسی بازخورد مخاطبان، می‌توانید رویکرد و استراتژی خود را در اینستاگرام بهینه‌سازی کنید و شاهد رشد روزافزون پیج خود باشید. اگر برای کسب‌وکارتان یک پیج در اینستاگرام دارید، پس باید یاد بگیرید برای افزایش بازدید اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید.

با آنالیز درست این اطلاعات می توانید به شاهراه جذب فالوور و بازدید بیشتر یعنی اکسپلورر ورود کنید. زمانی که کاربران محتوای تولید شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، با دیگران به اشتراک بگذارند و در صورت نیاز به اطلاعات آن محتوا، آن را ذخیره کنند درصد تعامل کاربر با پست شما بالا می رود. هر چه محتوایی که تولید می کنید بهتر و جذاب تر باشد، لایک و کامنت و احتمال share شدن آن بالاتر خواهد رفت؛ در نتیجه، بازدید پیج شما هم بیشتر می شود. فعالیت همیشگی پیج شما، باعث می‌شود که اینستاگرام بیشتر به شما بها داده و پیج شما را مهم تلقی کند.

آمار بازدید از صفحه شما به تفکیک ساعت و جنسیت و سن و سال کاملا مشخص شده و قابل مشاهده است. کاهش کاربران فعال، افت کیفیت محتواها، شدوبن شدن در اینستاگرام و… مهم‌ترین عوامل کاهش بازدید در این فضا هستند. استفاده از تبلیغات سریع‌ترین راهی است که برای بالا بردن بازدید در فضای اینستاگرام می‌توانید امتحان کنید.

افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام با روش های ساده

آن‌ها می‌توانند با معرفی شما و بیزینستان، حجم زیادی از ویو، فالوو و درآمد را برایتان به ارمغان بیاورند. آن‌ها از طریق سوال کردن، تعریف کردن، نقد کردن و گفتن تجربه خود از محصول یا خدمات با شما تعامل برقرار می‌کنند. ریلزها ویدیوهای سرگرم‌ کننده‌ای هستند که می‌توانید با فالوورها در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آن‌ها صدا، افکت‌ها و ابزارهای خلاقانه‌ای دارند و می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند.

{

چگونه با آنالیز اینستاگرام، استراتژی بازدید پست‌ها را بهبود دهیم؟

|}

با انتشار محتوای UGC، به مخاطبان خود این حس را القا می‌کنید که بخشی از یک جامعه پویا هستند. همچنین این نوع محتوا می‌تواند حس اعتماد و صمیمیت را در بین دنبال‌کنندگان شما تقویت کند. چه سوالی را فالوور‌هایتان از شما زیاد پرسیده‌اند؟ آن را در یک لایو جواب دهید. این کار باعث می‌شود افراد برای حضور در لایو شما تحریک و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام را تجربه کنید. برای مثال اگر موسسه مهاجرتی هستید و افراد زیادی در رابطه با گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا از شما می‌پرسند، این موضوع را در یک لایو کاملا باز کنید. این تگ تاثیری ندارد و تنها پست‌هایی که تعامل زیادی داشته باشند به این فضا راه پیدا می‌کنند.

تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیس‌بوک قابل انجام است. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمی‌شود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبه‌خود متوقف می‌شود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیم‌گیری می‌کنید. در تصویر زیر موقعیت هر کدام از این اهداف را در قیف بازاریابی و فروش مشاهده می‌کنید. قسمت بیو را کامل کنید و توضیح مختصری درباره برند خود و زمینه فعالیتتان به همراه آدرس وب سایت و شماره تماس معتبر قرار دهید. در این رابطه مطالعه مطلب استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می تواند برای شما مفید باشد.

برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام، به بخش Insights در پروفایل کسب‌وکار خود مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید ببینید که فالوورهای شما در چه روزها و چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند. با تحلیل این داده‌ها می‌توانید زمان ایده‌آل برای انتشار محتوا را شناسایی کنید و از این ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام نهایت بهره را ببرید.

محتوایی که کاربران به آن نیاز دارند، به سوالات متداول آن‌ها پاسخ می‌دهد و یا حاوی نکات مهمی باشد و دانش مخاطب را افزایش دهد. همکاری کمک می کند که محتوای شما توسط مخاطبان تازه دیده شود، بنابراین بازدیدها را افزایش می دهد. با اینفلوئنسرهای مرتبط کار کنید، یعنی کسانی که بازار هدفشان متناسب با بازار شماست. حمایت آنها ممکن است بینندگان را به خود جلب کند و اعتبار را افزایش دهد.

سعی کنید برای عکاسی محصولات از روش هایی مختص خودتان استفاده کنید تا مخاطب با دیدن این سبک از عکاسی نام برند شما در ذهنش مرور شود. چینش پست ها در پیج باید به گونه ای باشد که در عین جذاب بودن، ساده و همه پسند باشد. ارتباط زنده با مخاطب می توانید تاثیر بالایی روی میزان اعتماد آنها به شما و برندتان داشته باشد.می توانید از شب قبل موضوع لایو را با رای گیری انتخاب کنید. بسیاری از پیج های کاری و پیج های معروف در این بستر، با شرکت در این مسابقات، تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند. سپس به طور دقیق آنها را آنالیز کنید.اگر این پیج ها می توانند به رشد شما کمک کنند، به آنها درخواست تعامل و همکاری دهید.

به عنوان مثال ساعت 9 شب، زمان بهتری نسبت به ساعت 5 صبح برای انتشار پست است. این فرمت به کاربران این امکان رو می‌ده که مستقیماً از طریق تبلیغ، محصولاتتون رو بررسی کنن و حتی خرید کنن. این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسب‌وکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه. می‌تونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحت‌تر خرید کنن. تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام